Zamówienia
Aby złożyć zamówienie:
- Wybierz interesujący Cię produkt.
- Wybierz rozmiar, kolor oraz ewentualne opcje personalizacji.
- Dodaj produkt do koszyka.
- Przejdź do koszyka i kliknij "Przejdź do kasy".
- Wypełnij formularz zamówienia, podając dane do wysyłki.
- Wybierz metodę płatności i dostawy.
- Potwierdź zamówienie.
- Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.
Nie, możesz złożyć zamówienie bez zakładania konta. Jednak rejestracja pozwala na śledzenie historii zamówień i przyspiesza proces składania kolejnych zamówień.
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany lub anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod numerem telefonu 570 899 940 lub e-mailem na adres [email protected]. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, postaramy się je zmodyfikować.
Tak, możesz złożyć zamówienie, kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem 570 899 940 lub e-mailem na adres [email protected].
Dostawa i wysyłka
Oferujemy następujące metody dostawy:
- Kurier InPost
- Kurier DPD
- Paczkomaty InPost
- Odbiór osobisty w naszej siedzibie w Kleosinie
Koszty dostawy zależą od wybranej metody i są podawane podczas składania zamówienia. Przy zamówieniach powyżej 100 zł dostawa jest darmowa.
- Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 14:00 są wysyłane tego samego dnia.
- Zamówienia złożone po godzinie 14:00 są wysyłane następnego dnia roboczego.
- Czas dostawy wynosi zazwyczaj 1-2 dni robocze, w zależności od przewoźnika.
Obecnie dostarczamy zamówienia tylko na terenie Polski. Jeśli jesteś zainteresowany wysyłką za granicę, skontaktuj się z nami w celu ustalenia możliwości.
Tak, po nadaniu przesyłki otrzymasz e-mail z numerem śledzenia, dzięki czemu możesz monitorować status swojej paczki.
Płatności
Oferujemy następujące metody płatności:
- Przelew bankowy
- Płatność za pobraniem
- Płatności online przez PayNow (BLIK, karty płatnicze, Google Pay, przelewy online)
Tak, korzystamy z bezpiecznego systemu płatności PayNow dostarczanego przez mBank S.A., który zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa transakcji.
Tak, wystawiamy faktury VAT. Podczas składania zamówienia zaznacz opcję "Faktura VAT" i podaj dane firmy.
Zwroty i Reklamacje
Masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Aby dokonać zwrotu:
- Poinformuj nas o swojej decyzji, wysyłając e-mail na adres [email protected].
- Odeślij produkt na nasz adres: ul. Wańkowicza 3A, 16-001 Kleosin.
- Produkt powinien być w oryginalnym stanie, bez śladów użytkowania.
Uwaga: Prawo odstąpienia nie dotyczy produktów personalizowanych.
Jeśli otrzymałeś wadliwy lub niezgodny z zamówieniem produkt:
- Skontuj się z nami e-mailem na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem 570 899 940.
- Opisz problem i dołącz zdjęcia produktu.
- Ustalimy dalsze kroki – wymianę, naprawę lub zwrot.
W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki pokrywa sklep. W przypadku odstąpienia od umowy koszty zwrotu pokrywa klient.
Produkty
Nasze produkty wykonane są z najwyższej jakości materiałów, głównie z bawełny o gramaturze 180-200 g/m².
Aby przedłużyć trwałość nadruku:
- Pierz na lewej stronie w temperaturze do 40°C.
- Unikaj silnych detergentów i wybielaczy.
- Nie susz w suszarce bębnowej.
- Prasuj na lewej stronie, omijając nadruk.
Dbamy o środowisko, dlatego korzystamy z materiałów od sprawdzonych dostawców, a nasze technologie druku są przyjazne dla środowiska.
Tak, nasze produkty dostępne są w różnych rozmiarach i kolorach. Standardowo dla posiadamy rozmiary damskie od XS do XL, rozmiary męskie od S do XXL. W razie potrzeby możemy również zamówić inne rozmiary nawet do 5XL, ale wtedy proces realizacji zamówienia będzie trwał nieco dłużej. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie każdego produktu.
Personalizacja
Tak, oferujemy możliwość personalizacji produktów. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły.
Nadruki nie mogą zawierać treści niezgodnych z prawem, obraźliwych ani naruszających prawa autorskie.
Koszty personalizacji zależą od wielkości i złożoności projektu. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualną wycenę.